Aprovat Nou Taller d'Ocupaciˇ

'FOMENT ECONËMIC,OCUPACIË I FORMACIË' 15 de setembre de 2017

L'Ajuntament de Riba-roja a través de la Regidoria de Foment Econòmic rep una subvenció del Servef per import de 389071,2 euros per a realitzar un nou taller d'ocupació, a més l'Ajuntament aportarà 50.000 euros per a completar el projecte.
El nou taller, servirà per a finalitzar les millores i adequació del Barranc dels Moros que es van iniciar en el T.E que actualment esta en marxa.
Este nou projecte permetrà la contractació de 20 persones aturades majors de 25 anys, durant 1 any en les especialitats d'obra i jardineria.
Rafa Folgado, regidor de l'àrea “informa que aquelles persones que estiguen interessades a formar part d'este projecte és necessari que estiguen ben codificades en el Servef, per a això és convenient que es passen per l'Agència d'Ocupació i Desenvolupament Local i comproven si estan correctament inscrits en estes especialitats.
A més, s'esta treballant per a presentar un nou projecte que siga subvencionable pel Servef. Per a això, l'Ajuntament esta adequant instal•lacions municipals per a realitzar altres especialitats per a l'any 2018.
Més informació:
Agència de Desenvolupament Local