Proves ingrés i accés Ensenyances Elementals i Professionals de Música i Dansa curs 2017-2018

Calendari i terminis de presentació per a participar en les proves d’ingrés i accés a les Ensenyances Elementals i Professionals del Conservatori Professional Municipal de Música i Dansa de Riba-roja de Túria, curs 2017-2018.

'EDUCACIÓ' 18 de maig de 2017

A continuació es troba tota l’informació relativa a les provés d’ingrés i acces per a tots els cursos del Conservatori Professional Municipal de Música i Dansa de Riba-roja de Túria, curs 2017/2018.

Continguts de les proves i dubtes: Els continguts i altra informació o dubtes sobre les proves els podeu sol·licitar o resoldre per correu electrònic escribint a conservatorio@ribarroja.es i també a rcapella@ribarroja.es (música) i iprats@ribarroja.es (dansa). Rebreu contestació molt rápidament.

En els documents adjunts es troben: