Menu Screen Reader

Menu Utilidades

Elegir Idioma

  • Imprimir
  • Contactar

Buscador

8

ORIENTACIÓN AL USUARIO

  • Imprimir

Seu electr˛nica

Posada en funcionament de la Seu Electr˛nica destinada a ciutadans i empreses per a realitzar trÓmits telemÓticament amb l'ajuntament.

'NOVES TECNOLOGIES' marš de 2011

L'Ajuntament de Riba-roja de Túria ha posat en funcionament l'Oficina virtual dirigida tant a la ciutadania com a les empreses del municipi perquè des d'esta puguen realitzar tràmits de forma telemàtica amb l'ajuntament a més de poder consultar el seu seguiment, o bé, consultar informació sobre ells, complint així amb el que marca la llei. Açò permet al ciutadà una completa disponibilitat del servici, ja que podran interactuar amb l'administració les 24 hores del dia, 365 dies a l'any, no sent necessari cenyir-se a un horari d'oficines i facilitarà realitzar gestions sense desplaçar-se físicament ni realitzar esperes.

Únicament es pot accedir a la plataforma amb certificat digital, sent els certificats acceptats pel portal els següents:

:: DNIe (Document nacional d'identidad electrònic).

:: ACCV (Autoritat de certificació de la Comunitat Valenciana), que es pot obtindre en el Punt de Registre d'Usuari que es troba en les oficines municipals situades en Plaça de l'Ajuntament núm. 9.


Per a accedir a l'Oficina virtual l'adreça de la qual és: https://oficinavirtual.ribarroja.es/PortalCiudadania/, simplement cal fer un clic en la imatge de marca ubicada en la pàgina principal que identifica tots els servicis relacionats amb les noves tecnologies denominada "riba_red".

Per fer ús de la plataforma la primera vegada que un usuari accedeix ha de demanar la seua activació, per a això cal fer un clic en l'enllaç ‘Entrar carpeta ciutadania' pel que se sol·licitarà l'acreditació per mitjà de certificat digital. El sistema notificarà al compte de correu electrònic associat al certificat digital la confirmació de l'activació. A partir d'este moment l'usuari podrà fer ús de tots els servicis oferits en la seu electrònica.

Esta Oficina virtual està regulada per l'Ordenança reguladora de l'Administració Electrònica en l'Ajuntament de Riba-roja del Túria.

 

L'Ajuntament de Riba-roja de Túria des de l'1 de febrer de 2017, en compliment amb el que disposa l'art. 14.2. de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, les persones jurídiques, les entitats sense personalitat jurídica, els que exercisquen una activitat professional per a la que es requerisca col·legiació obligatòria, els que representen a un interessat que estiga obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració i els empleats de les Administracions Públiques, estan obligats a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les Administracions Públiques per a la realització de qualsevol tràmit en un procediment administratiu. 

 

NOTES IMPORTANTS:

:: Nota 1 - Sobre Navegadors:

- No utilitzar Google Chrome perquè no suporta Java.

- Internet Explorer: Comprovar que es té l'última versió del navegador.

- Firefox: Compatible fins la versió 51 (descarregar).


:: Nota 2 - Sobre Certificats digitals:
- Comprovar que tant en Firefox, com en Internet Explorer, està incorporat el certificat digital.

:: Nota 3 - Sobre "Accés Instància general":
- Seleccionar "Entrar a carpeta ciutadana", esperar que carregue els certificats i seleccionar el corresponent.
- Accedir a l'opció "Registre electrònic d'entrada" en la columna de la dreta.
- Seleccionar l'opció "Tramitar una nova sol·licitud, escrit o comunicació".
- Seleccionar "Buscar" sense afegir en el camp cap dada.
- Al final de la pàgina seleccionar "Obrir instància general".
- En la següent finestra apareixerà el model d'instància amb les dades del certificat incorporats i els camps a omplir.  

 

En el document adjunt es troba:

 

:: Manual d'activació en la seu electrònica de l'Ajuntament de Riba-roja de Túria.

:: Manual per a donar-se d'alta en el servei de notificacions electròniques